Komolyodás

Kölyökkoromban, sacc 8 évvel ezelőtt biológia órán a tanárnő bejelentette, hogy a mai óra anyaga az ember szaporodása. 45 percen keresztül magyarázott, diákat, képeket mutatott, ismertette a különböző veszélyeket, betegségeket. Óra előtt 5 perccel mondta, hogy akinek van kérdés, az tegye fel, szívesen megválaszolja. Az osztály olyan merev vigyázzban ült, mint ahogy azt pár koránérő tapasztalta reggel. Az egyébként nagyhangú fiúk meg se mukkantak, a vihorászó-csevegő lányok rákvörösön kuporogtak.

Kicsit nagyobb kölyökkoromban, középiskolában, újfent biológia órán bejelentették, hogy az óra anyaga az ember szaporodása. Az egyébként is elmegyenge osztály rögtön meghibbant, különféle nyögdécselések, beszólogatások, és félreérthetetlen mozdulatsorok kommentálták a rákvörösen motyogó tanárnőt.

Azt mondják, az ember a korral komolyodik... Szerintem csak több a baj vele...

- Lestat naplója -

Megjegyzések

  1. Ez különbözteti meg az értelmes lényeket a férgektől.
    Az egyik bármit is tanítasz neki, magába szippantja az információt ami kell neki, a másik csak egy idegesítő tényező.

    VálaszTörlés
  2. Az ember inkább a korral szocializálódik...vagy nem :P

    VálaszTörlés
  3. A fene se tudja... Amíg valaki kisebb, addig komolyan veszi az ilyeneket, kamaszkorban röhög rajta és letojja, tíz évvel később meg sír, hogy "jajj, ha azt másképp csináltam volna"...

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez nem témától függő, ez csak a legegyszerűbb példa volt.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem kár rágódni rajta...

    VálaszTörlés
  6. Én is általánosságban mondtam.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése