Vanitas

Még azok a sebhelyek is, melyekre szükségem van, hogy éljek
Felöltik a tavasz halvány színeit
Az éjszakát szemlélve el akartam menekülni
El akartam szökni, de megállított az a remegő hang

Miért jön a halál?
Már hallottam ezeket a szavakat valahol
Ugyanaz a válasz zúdúl le roszindulatúan

Búcsúzom tőled
Én nem nézek vissza
Hallgasd figyelmesen, szenvedélyes szerelmem suttogását

A végén csak elbújtam, az álmom nem sierült teljesítenem
Abban a reményben, hogy ez egy csodálatos nap lesz
Ha te...

A szitakötő keresi a fényt...
Az elveszett szív mindig a jövőt kutatja
Lengedezve akár a liliom virágai

Búcsúzom tőled
Én nem nézek vissza
Hallgasd figyelmesen, szenvedélyes szerelmem suttogását

A végén csak elbújtam, az álmom nem sierült teljesítenem
Remélve, hogy a mai nap csodálatos
Letörlöm azokat a könnyeket, melyek holnap újra kicsordulnak

Feladom, hogy a találkozónk helye felé haladjak

Még egy napon át

A szavak ismét nem érnek el téged, most, hogy te vagy Alice
Itt vagy?

Megjegyzések